تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

کانال خرید و فروش پرنده

تقویت عضلات داخلی ران

    ir" target="_blank"> شما قوی تر شد می توانید وزنه ای به مچ این پا ببندید .ir" target="_blank"> و مجددا برای هر پا  ۶ - ۴ بار تکرار نمایید .

    * در حین بالا آوردن پا بازدم و در حالی که پنجه ها مستقیم قرار دارند پا را و در بازگشت دم انجام دهید .

    تقویت عضلات داخلی ران  (Lying Leg Adduction)

    ازع.ir" target="_blank"> و مدت کوتاهی استراحت کنید و بر روی یک آرنج بحالت نیمه بلند شوید .


    .

    * در مراحل پیشرفته ی تمرین که عضلات داخلی ران

    پای زیرین را صاف کنید و پس از مکث کوتاهی آهسته باز گردانید .

     

    Lying Leg Adduction و آن را در پشت پای زیرین قرار دهید .gif" data-thumbnail="false" data-img-category="article">

    فواید این تمرین :

    * تقویت عضلات داخی ران .

    * این تمرین را ۱۰ بار انجام دهید از پهلوی داخل بالا آورید و تناسب اندام در دخل ران ها .ir" target="_blank"> از درفتگی های کشکک که معمولا به سمت خارج صورت می گیرد
    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ چهار شنبه 20 شهريور 1392 [ گزارش پست ]

    منبع
    برچسب ها : , , , , , , , , ,

آمار امروز سه شنبه 30 آبان 1396

  • تعداد وبلاگ :55488
  • تعداد مطالب :173202
  • بازدید امروز :1
  • بازدید داخلی :0
  • کاربران حاضر :47
  • رباتهای جستجوگر:292
  • همه حاضرین :339

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر