تمامی مطالب مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران میباشد.درصورت مغایرت از گزارش پست استفاده کنید.

جستجو

تبلیغات

تقویت عضلات داخلی ران

    تقویت عضلات داخلی ران  (Lying Leg Adduction)

    ازع. حمزه یی کارشناس PT

    تکنیک انجام حرکت :

    * به پهلو دراز بکشید و بر روی یک آرنج بحالت نیمه بلند شوید .

     * زانوی پای بالایی را را خم کرده و آن را در پشت پای زیرین قرار دهید .

    پای زیرین را صاف کنید و در حالی که پنجه ها مستقیم قرار دارند پا را از پهلوی داخل بالا آورید و پس از مکث کوتاهی آهسته باز گردانید .

    * در حین بالا آوردن پا بازدم و در بازگشت دم انجام دهید .

    * در مراحل پیشرفته ی تمرین که عضلات داخلی ران شما قوی تر شد می توانید وزنه ای به مچ این پا ببندید .

    * این تمرین را ۱۰ بار انجام دهید و مدت کوتاهی استراحت کنید و مجددا برای هر پا  ۶ - ۴ بار تکرار نمایید .

     

    Lying Leg Adduction

    فواید این تمرین :

    * تقویت عضلات داخی ران . زیبایی و تناسب اندام در دخل ران ها . آب کردن چربی های داخلی ران ها .

    * ممانعت از درفتگی های کشکک که معمولا به سمت خارج صورت می گیرد .



    این مطلب تا کنون بار بازدید شده است.
    ارسال شده در تاریخ پنجشنبه 11 دي 1348 [ گزارش پست ]
    منبع
    برچسب ها : داخلی ,تمرین ,دهید ,انجام ,عضلات ,عضلات داخلی ,انجام دهید ,تقویت عضلات ,تقویت عضلات داخلی ,
    تقویت عضلات داخلی ران

تبلیغات


  • Ads1

پربازدیدترین مطالب

آمار امروز چهار شنبه 29 شهريور 1396

تبلیغات

پارس ایرانیک جهت سفارش تبلیغات با ایمیل زیر در ارتباط باشید
mohsen_msl@yahoo.com

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر